/    /  Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

 

Veel gestelde vragen

KAN IK OOK BEGINNEN MET EEN PROEFABONNEMENT?
Ja dat kan! Je kunt een proefabonnement afnemen voor 2 maanden. Ons ‘Kant en Klaar abonnement’ kost dan € 15,- per week (normaal € 12,50) en ons ‘Zelf Oogsten abonnement’ kost dan € 12,50 per week (normaal € 10,-). Mocht je na deze twee maanden je abonnement willen continueren voor de rest van het jaar, dan verrekenen we de extra kosten die je hebt gemaakt.

KAN IK MIJN ABONNEMENT DELEN MET IEMAND ANDERS?
Ja ook dat kan! We kunnen ons namelijk voorstellen dat het niet altijd lukt om elke week je pakket te komen ophalen of zelf te oogsten. Je mag dan met iemand anders delen, zodat bijvoorbeeld de ene week jij en de andere week iemand anders het komt halen. We hanteren wel één factuuradres. En we horen dan ook graag op voorhand met wie je het abonnement deelt, zodat we ook met diegene even kennis maken en wat uitleg kunnen geven.

WAT ZIT ER ALLEMAAL IN HET PAKKET?
Naast groentes, bieden we ook (klein)fruit, kruiden en (eetbare) bloemen aan in ons pakket. Een boordevol pakket dus dat bijna elke week gevarieerd is. We bieden in totaal bijna 50 soorten aan en we oogsten wat het seizoen ons geeft. Daarbij zorgen we ook voor allerlei recepten die toegespitst zijn op de producten die per seizoen te oogsten zijn. Zo heb je altijd inspiratie en tover je elke week iets moois en lekkers op tafel!

 

IK BEN EEN LANGERE PERIODE AFWEZIG OF OP VAKANTIE, KAN IK MIJN ABONNEMENT OVERDRAGEN AAN IEMAND ANDERS?
Ja dat is mogelijk. Je kunt het pakket doorgeven aan iemand anders of iemand anders in jouw plaats laten oogsten. Laat dit dan wel even van tevoren aan ons weten.

 

HET SEIZOEN IS AL IN VOLLE GANG, KAN IK ALSNOG LATER INSTAPPEN?
Als er ruimte is voor nieuwe deelnemers is dit zeker mogelijk. De abonnementskosten worden dan naar rato berekend. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.

 

WAT IS DE OPZEGTERMIJN?
Maak je te weinig gebruik van je abonnement, ben je niet tevreden of is je situatie dermate veranderd dat je je abonnement op wilt zeggen dan is dit in overleg mogelijk. Wij zullen uiteraard proberen waar mogelijk onze diensten te verbeteren. Indien dit niet mogelijk is ontvang je de abonnementskosten voor de resterende weken in het seizoen terug.

You don't have permission to register